Zdraví a výživa - zamyšlení a link na zajímavou přednášku Henriho Monforta, známého bretoriána - člověka, který je již několik let bez jídla

01.12.2011 13:42

Ahoj přátelé,

možná si mnozí z vás všímáte, že se změnou přístupu k životu a s pokračujícím procesem „transformace“ se mění i náš přístup k potravě, ke stravování a k vnímání možnosti volby, zda být zdravý či nemocný.

Naše chutě se mění a mnohem častěji vnímáme, zda to, co jíme nám ladí a zda to, co všude okolo říkají nám dává nebo bere naši životní energii…

Podobné to je se zdravím, o možnosti volby, zda být zdravý nebo ne-mocný také víme…

Dnes mi známá zaslala link na zajímavou přednášku, kterou uvádí Jaroslav Dušek a mnohé z toho, co je v té přednášce řečeno koresponduje s tím, co žiji, co sdílím s lidmi na našich kursech týkajících se zdraví a možnosti sebeuzdravování.

Henri Monfort se ve své přednášce převážně zmiňuje o stravování a rozvíjí tyto myšlenky a již delší dobu je nejenom zdravý, ale je i člověkem, který žije pomocí pranické výživy již několikátý rok. Ve své přednášce sdílí své zkušenosti a názory.

Neberu veškeré informace jako jedinou pravdu, doporučuji - nechte to na sebe působit a vemte si pro sebe, to co je právě pro vás pro váš aktuální stav to důležité a možné..

Mám chuť toto s vámi sdílet :-), zde je link a přeji příjemnou zábavu.

https://www.ceskatelevize.cz/porady/10000000054-henri-monfort/

 

V této souvislosti Pavel, můj milovaný manžel, před několika měsíci dal na web také své zamyšlení nad p-o-travou.... zde je tedy další zajímavý link

https://wellpa.webnode.cz/potrava/

 

S láskou a přáním života ve zdraví,

Monika

PS: Sama jím velmi ráda, vnímám co jím a užívám si každého sousta a zatím mě to baví :-). Zároveň jsem aniž bych si to uvědomila v posledních letech hodně změnila jídelníček a vnímání mého zdraví na toto také určitě reaguje.

V souvislosti se shlédnutím této přednášky jsem chtěla okomentovat jednu část, kterou znám a pracuji s ní. Jde o domluvení se s buňkami vlastního těla a jejich přenastavení tak, aby nové již byly zdravé a dle mého přání, které pak s díky, s pokorou a velkou radostí užívám :-). Příkladem jsou nejen moje uzdravené oči…vidím ostře (kde mi pomohl pan Norbekov) a během měsíce jsem zase viděla. Další práce v tomto směru je možná s jakoukoli ne-mocí, což sdílíme na kurzech i v případě růstu vlasů, či jiných chloupků na těle…někde přidat nebo ubrat, i to mi funguje a užívám si své přirozené dlouhé vlasy i hladké nohy :-). Všem moc doporučuji, jak na to víte, pokud chcete vědět více, je mnoho literatury na toto téma nebo přijďte na náš seminář na toto téma, kde sdílíme další možné cesty, které známe a žijeme.

Je jen na vás, zda toto chcete vidět nebo mít nadále oči raději zavřené a tím zůstávat pod vládou korporací standardního zdravotnictví a farmacie...

S láskou a přáním pevného zdraví, Monika s rodinou

 

 

Zpět