Cykličnost ženy v průběhu měsíce... supr info nejen pro ženy, ale hlavně pro ženy... víte o tom, že jsme vlastně 4 v průběhu 1 měsíce :-)

04.09.2015 15:09

Ano MĚNíme se podle našeho MENstruačního cyklu, vnímám to a pracuji s tím a to mě ba... 

být pannou, ženou, čarodějkou a babou nebo v sobě vnímat jaro, léto, podzim a zimu... jak chcete...

Krásně a úsměvně o tom i toto video... v šou Jana Krause :-)), díky moc Dáše za to, že do toho šla a takto krásně si s Krausem povídala :-).

zenyzenam.cz/dasa-u-krause/

Miranda Gray také mnohé sdílí a napsala, stejně jako Alice Kirš a další.

Od té doby, co toto vnímám a žiji jsem spokojenější, více rozumím svým emocím, reakcím, jsem pro sebe čitelnější a také pro své okolí. Jasně rodině sdělím, jak na tom jsem, proč dělám, to či ono a je mě i mému okolí lépe. Moc toto přeji každé ženě, využívat svého potenciálu a své síly v souvislosti s osobní cykličností a dále i v souladu s měsícem a jeho fázemi (nov, úplněk...), ale o tom zase jindy ;-).

 
Zpět