Mindfulness

09.10.2017 14:08

Toto je téma posledních dní... všímavost, pozornost, přítomnost... výhody a proč je to dobré?

Zaujalo mě to, protože žití v přítomnosti, sledování sebe - těla, pocitů a myšlenek a práce s tím to je přesně to, co v poslední době žiji a baví mě to. Dává mi to svobodu pracovat se svými pocity a situacemi na místě a nepotlačovat své cítění, uvědomit si jej a vyjádřit a podle toho se dále rozhodnou, co bude další krok a akce. 

Takto pracuji i s tělem, naslouchám, co mi říká a komunikuji i s ním a děkuji za info a tak se dá zachytit jakoukoli bolest v zárodku a není třeba ji nechat rozjet v další bolest alias ne-moc.

Toto je důvod, proč zde uvádím info na toto téma a zde i více - v Aj. 

www.youtube.com/watch?v=2n7FOBFMvXg

PS: V sedle své kobylky si nedovolím nebýt v přítomnosti... to mi dá hned najevo ;) a to mě ba... neustále sleduji okolí, sebe, její řeč těla a to vyhodnocuji a podle toho také volím další kroky :)

 

Toliko dnes, zdravím 

Zpět