Učitelé, děti a my

03.04.2013 11:42

 

Každý z nás jsme v každém okamžiku ŽÁKEM I UČITELEM... informace se k nám dostávají neustále... z růzdných zdrojů a to doslova na každém kroku, od přátel, lidí na ulici, z médií, z přírody.... jak píši, v každém okamžiku a podle našich reakcí na ně, emocí máme velkou příležitost toto vědomě zpracovávat a vnímat, nebo to nechat plynout a vnímat, že toto se nás netýká...

Každopádně, O CO JDE? 

JDE O INFORMACI PRO KAŽDÉHO UČITELE, pro každého z nás i pro profesionální pedagogy... jde o informaci hledně nového přístupu nás všech k životu a k učitelování.... těm co pracují ve školství a denně s dětmi určitě tento přístup, který  posílám, pomůže si více hrát a být nad věcí a užívat si toto krásné povolání a poslání, kdy mít možnost pravidelně pracovat s dětmi já vnímám, jako krásný dar.... 

V této souvislosti jsem se v poslední době opakovaně setkala s Intuitivní pedagogikou... prostě škola hrou a spolupráce....tak to vnímám. Ať již Marcel Desaux, Viktor Motyčka a jejich akce v Haluzicích a workshopy v Německu a jinde...

tak mě nejvíce oslovil Peter Živý...

odkaz na jeho povídání je například zde... tam mě okouzlil :-))
 
dále se ke mě dostala ukázka jeho workshopu a ta je zde:
 
 
Nechám na vás, jak to vnímáte a uvítám zpětnou vazbu. Já toto implementuji do svého každodenního života a více se směji, hraji si a život je hned veselejší...
 
Můžu být naštvaná, že je tu stále sníh... nebo si zaplavat u naší Pastvinské přehrady na pastvinách ve výběhu tak, jak mi to opakovaně ukazuje naše fenka Catty :-)... tak jsem to jednou zkusila a je to zábava a sranda pro obě, viz
 
VIDEO JA A CATTY PLAVEME 2. 4. 2013 NA PASTVINÁCH
 
 

 

Zpět