Jak po 21. 12.? :-)

03.01.2013 10:33

Ahojky všem,

jak je? Užíváte zimy a všeho nového, každého okamžiku v přítomnosti? Daří se? Vnímám občas výkyvy a dnes jsem dostala link na tento odkaz a mám chuť jej sdílet.

V rámci pokračující transformace vnímám velký klid, radost, pokoru a občas intenzivní "nálet" starého programu, pokus o destabilizaci a proto sdílím níže uvedené.  U mě nastupuje intenzivní chuť tvořit, více vnímám své tělo, jsem aktivnější a baví mě sportovat, jíst, zpívat, hrát i hrát si, jíst... žít :-).

Podporujme se vzájemně, povídejme si a sdílejme své vjemy a uvidíte, že jsme na stejné vlně a dokonalost je v každé vteřině našeho bytí a žití.

S láskou, podporou, pokorou a harmonií, Monika Sofie

transformace.info/index.php?option=com_content&view=article&id=892:natalie-glasson&catid=37:pijata-vnitni-cestou&Itemid=128

 

Takto jsem se dnes cítila, když jsem si ve výběhu hladila kobylky, okolo běhala naše fenka, koťátka, padaly vločky, na nebi kroužilo káně...

Zpět