Detox a info k tomu

13.01.2014 09:35

Ahojky, 

mnozí čistíme, UKLÍZÍME domovy, vyhazujem staré i z pohledu energií , ZDRAVÍ a žití je to velmi aktuální.

Důležité je, vyčistit, vyprázdnit nádobu a následně JI NAPLNIT TÍM NOVÝM :-), či v případně těla dovolit tělu PŘIJÍMAT ŽIVINY POTŘEBNÉ PRO ZDRAVÍ A DALŠÍ ROZVOJ...

A já posílám dnes pár tipů, jak na JÁTRA a jejich očistu... 

Zde je obrázek hracího plánu hry z Afriky - Kiumbové, která krásně odpovídá i učení např. čínské medicíny a meridiánových drah a podpory jednotlivých orgánů, kde je vidět jak kruh - tedy podpora jednotlivých orgánů, tak i "pentagram" s tím související... o čem to píši, to krátce popiší pod obrázkem a pak jsou ony odkazy, kdy dnes začnu OČISTOU třeba JATER. Jde o kruh, takže vše je propojené :-).

 

Hra Kiumbové k dispozici zde: www.kiumbove.cz/   , možnost nákupu zde: www.hracky-4kids.cz/znacky/kiumbove/

Sama také čistím, mám své metody, přes potraviny, viz. odkazy se čistím zcela přirozeně a ve článcích, které posílám je to pojmenované a seřazené.... česnek, kurkuma, ostropestřec čaj, listová zelenina... občas mě přepadne taková chuť na něco a to si dám a až teď vidím, co to bylo za období očisty a čeho... do toho si nejljépe heřmánkem nebo citrónovou vodou pravidelně pročistím tlusté střevo, řádově 1x za měsíc....

Jo a k té očistě obecně... mnozí z nás víme, že každý orgán je propojen s každým - vybavuje se mi například pentagram z čínské medicíny a souvislost s meridiány nebo 5 elementů z afrického učení o tom, jak který element ovlivňuje další, hru na které to je jasné každému děcku, i dospělému Kiumbové... 

Zjednodušeně příklad funce podpory elementů v nás i v přírodě:

pokud tedy očistíme element dřeva, JÁTRA, tak další čtyři zajásají, ohýnek - SRDCE zaplápolá a rozjasní náš plamínek, podpoří zemi, tak pak KOV, čili plíce se rozdýchají a podpoří VODU a tekutiny v nás - tedy ledviny a jsme zpět, voda zase podpoří růst DŘEVO (element vzduchu v tomto pojetí), voda "zaleje" kytičky (roste dřevo) a celý cyklus jede dál.... 

Toto jsou info, které mi dávají smysl a ladí mě i mému tělu, proto to žiji a dnes i sdílím a každému přeji HODNĚ ZDRAVÍČKA a schopnost naslouchat tomu úžasnému a dokonalému NÁSTROJI - TĚLU, které máme k dispozici A UDRŽOVAT JEJ VE ZDRAVÍ A následně TVOŘIT, TĚŠIT SE Z TOHO A S NADŠENÍM, LÁSKOU A HLAVNĚ VDĚČNOSTÍ PŘIJÍMAT SOUVISLOSTI A KAŽDÝ OKAMŽIK, JAKO DAR.

 
 
 
PŘEJI HODNĚ ZDRAVÍ, S LÁSKOU M.
 
 
Vnímám souvislosti, sdílím, tvořím, tedy jsem a žiji a to mě ba :-)
 
Zpět